Update

Så vad har hänt då?
Senast jag skrev var i oktober så måste tänka .

Jobbade som en galning innan resan, syrran fyllde år och jag fyllde självklart år jag med :) fick underbara presenter, massa pengar till resan, guldvärt!
Sen åkte vi iväg på vår resa vi väntat på i 9 månader och om, OM vi hade de härligt! Bästa landet någonsin asså, varmt även om solen inte var framme, vattnet var helt underbart (förutom maneter som brändes och fiskar som bet tag i en haha) och människorna där var så sjukt snälla så att man dog . Maten var sådär, jag som gillar thaimat tyckte inte att det var lika gott där faktiskt haha låter sjukt jag vet men kan vara för att jag bara äter kyckling, äter ju tyvärr inte skaldjur, vilket det fanns mycket av där nere!
Men det vart mycket frukt, chips och godis där nere, dock hade de inte så god dricka vid stranden så vart mest på kvällen vi gick till våran "bar" och köpte med oss massa mojitos, öl och strawberry daiquiris, mumma!
Vart en del shopping men vi chillade mest om dagarna, det var väl behövt! Dock gick tiden alldeles för fort så ville verkligen inte hem till verkligheten, man levde ju som kungar där nere!

Väl hemma så började jobbet efter två veckor igen, många premiärer så det var fullt ös som vanligt .
Mer då?
Jo den 18 mars firade jag och bby 4 år tillsammans! :) tänk att vi har stått ut med varandra i 4 hela år, låter mycket men det känns som vi varit tillsammans i en evighet haha , men underbart har det varit, upp och ner men vi är starkare än någonsin!
Vi käkade god mat och såg på en bra film och hade fullt upp med att mysa med varandra!

Japp och nu är det officiellt!
bby ska iväg på utbildning i militären i hela 88 dagar, FML typ! Vad ska jag ta mig till?
Jo jag ska flytta hem till papi igen, tänker inte bo här själv, kommer bli galen! Syrran och systersonen bor ju också där så nästan hela familjen samlad igen!
Men han kommer ju hem någon helg då och då så vi kommer ju ses iaf :) men kommer antagligen jobba mycket och träffa kompisarna mer lix!
Vi kommer klara det :) är ju glad för hans skull!
Nu måste bara jag hitta det jag vill göra i livet, men vad? Har fan ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill göra, sjukt svårt att komma på men det kommer nog!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska glo tv, haha .

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0