Update

Ja godmorgon på er!

Har inte skrivit så himla mycket då jag inte haft någon lust alls och för att jag varit eller är (?) sjuk, så har bara legat hemma i sängen och snorat och hostat ihjäl mig och utgången i lördags hjälpte nog inte så mycket men hade kul iallafall!

I fredags var jag och älsklingen bara hemma, kollade på serier och tvn, var ju sjuk så hade ingen ork för någonting, vi käkade pizza och hade det bara mysigt .

I lördags så städade jag då resten skulle komma hem från Turkiet så tog hand om tvätten, disken och städade upp allting från golvet och dammsög, sedan gjorde jag mig iordning för att sedan bege mig till Rebecca där förkröket startade med henne och Alexandra, efter några drinkar så drog vi vidare till Denise pojkväns familjs lägenhet i Gröndal, sjukt fint hade de och terassen var mot sjön så det vart bara mysigare att sitta där, dock lite kallt men de satte på värmelampor? eller vad de nu kallas så det vart lite värme!
Vi firade ju Denise som fyllde 20år i lördags så efter vi suttit där ett tag så vart det big Taxi in till stan som skönt nog stannade precis utanför klubben så det var bara att traska in, så det vart dricka och dans där inne, dock så vart det lite drama så alla bestämde sig för att dra hem, eller jag och Rebecca drog till donken för att äta och dricka, försökte bli lite nykter då man skulle ta nattbussen hem, sist jag gjorde det så somnade jag, illa! Så försökte hålla mig vaken ända hem och det gjorde jag, hann inte ens vara hemma i 5 minuter så kom resten hem, men var lite för borta så ville bara sova så jag och älsklingen gick och lade oss .

I söndags vaknade jag lite bakis, men inte så överdrivet mycket, men skakade en del och var lite snurrig, men drack massvis med vatten och fick världens sug för mat så vi bestämde oss för att åka till Täby C för att käka på Tacobar, fan vad gott det var haha! Sedan kollade vi lite i affärer och älsklingen köpte lite småsaker som strumpor osv . Såg även att det ska komma ut ett nytt TheSims3 spel, yeey, överlycklig.
Sedan åkte vi hem och chillade bara hemma, vart även Tacos till middag, men skulle kunna äta dte varje dag, så sjukt jäkla gott det där :)

Så vad händer idag då?
Bara vila hemma, är inte på topphumör idag så vill bara ligga i sängen och dö . Men kanske blir bio ikväll med Mami och Jen? det får bli mammas morsdagspresent :)

Nej nu blir det frukost och våra bästa år! Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0