My heart hurts when you say the wrong words

Igår bestämde jag mig för att jag går vidare, jag tar ett kliv längre fram och jag glömmer det förflutna , jag orkar inte med dessa känslor jag haft alldeles för länge, visst jag kan ses som en glad och lycklig tjej men innerst inne så har jag osäkerhet, olycka och hat . Men det är borta nu, jag var tvungen att släppa allt det där och gå vidare .
Inlägget under var väl bara ett sätt att visa vad jag känner , eller jag vet inte, skit samma, orkar inte med det där längre .
Jag är trött på gamla dåliga minnen så de sopar jag bort som gammalt damm ut från mitt liv och tar in nya minnen , om dessa minnen kommer tillbaka tänker jag bara ta ett andetag och sedan glömma det, för jag behöver inte det där i mitt liv längre , jag har tagit åt mig av för mycket i mitt liv, jag har fått tagit emot mycket skit men det är slut med det nu , just nu gör jag det som är bäst för mig själv och det är att må bättre så att jag känner mig på topp, för just nu är jag bara någonstans mittimellan vilket jag inte vill vara .
Det är inte många som vet hur jag mår då jag inte säger det, för att jag vill inte att de ska veta hur jag mår, ibland mår jag bra och ibland mår jag dåligt, precis som alla andra så varför ska jag medömkan när alla runt om har det som jag? Nej så vill jag inte ha det, jag vill klara det själv .
Det enda som hjälper nu är kärlek och pengar, ja pengar men det tänker jag inte skriva om, det är för personligt .
Det hjälper mer att skriva om det, då jag får ut precis det jag vill få ut , men vissa saker tänker jag utesluta då jag inte vill såra en annan .
Kärlek kommer jag alltid att ha, för min pojkvän, familj och vänner .
Men detta hat jag har för dessa människor, jag släpper det, orkar inte gå runt med detta hat i mig, så ni som jag hatar och ni vet säkert vilka ni är , jag brukade hata er men nu känner jag ingenting för er, så mycket betyder ni, ingenting!

Så nu ska jag ta vara på allting och försöka sköta mig, ska jobba stenhårt, ska ta hand om mig själv om min kropp, ska ta vara på tiden så jag kan träffa familjen, vännerna och speciellt pojkvännen!
För jag älskar er och ni är guldvärda!



Så alla ni gamla minnen , poff nu är ni borta!

Kommentarer
Postat av: CELINE

Ja, visst är den :)

2010-05-19 @ 13:34:57
URL: http://cceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0