6e maj

Godmorgon!

Har inte sovit bra alls inatt, kunde först inte somna då det var för varmt med täcket på men för kallt utan täcke så försökte kombinera det där men gick inte så bra, sedan inatt vaknade jag tusen gånger och jag drömde konstiga drömmar igen, har vaknat med en orolig mage hela morgonen, vet inte varför den beter sig så men, är jag orolig för något? Maybe .

Men idag ska jag bara ta det lugnt, vila upp mig för jobb som står på schemat för hela helgen .
Imorse ställde jag mig och bakade scones som blev min frukost, mumma var det!
Så nu blir det lite serier sedan ska jag väl städa upp lite här, igen ... haha .


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

oki hoppas du hittar den :) den va helt ok god. :D fast den sklår inte dom vanliga hehe :D

2010-05-06 @ 14:28:59
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0