19 maj

Godmorgon!

Idag vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om alls, låg och lyssnade på NRJ och deras Wakeup call, haha så roliga de är! Såg ett gulligt sms av min älskling på mobilen så vart lite gladare :)
Men idag ska jag tvätta typ 2 eller 3 omgångar, pallar inte egentligen men måste :/ sedan ska jag fixa lunch + matlåda och sedan ikväll är det jobba som gäller .

Idag har ju Prince of Persia premiär och det är någon/några (?) på jobbet som ska klä ut sig, så det ska bli kul att se :) sen så lär det väl vara bajsmycket folk ikväll men det gillas nuförtiden, annars går tiden lika segt som en snigel som tar sig fram, ville ju se filmen ikväll men det får bli på fredag istället då jag slutar tidigt :)

Nej nu ska jag kolla på tv och skriva några inlägg, har lite på hjärnan jag vill skriva av mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0