10 maj

Godmorgon!

Sov rätt så länge idag för att vara mig, vaknade 10.20, alltså fem minuter innan vbå börjar, haha perfekt .
Så sitter just nu och kollar på det men det är väl slut närsom så då ska jag fixa frukost och kolla lite serier, sen är det tvättdags som står på schemat, får se hur det går då, hahaha .

Idag är jag ledig, wiho, känns skönt men kommer ändå joba mycket nu så nu blir det mer cash in på kontot, vilket behövs nu när vi är helt ensamma i tre veckor!
Pojkvännens familj åkte i lördags till Turkiet och ska vara där i 3 veckor, så nu är vi ensamma med ena hunden och det är underbart, så tyst i huset haha :) dock så måste man ju ta hand om allting, så nu låter man som ett litet bortskämt barn som aldrig brukar göra någonting, men jag och tvätta går inte ihop asså haha -.-
Nej men det ska nog gå bra :)

Nej nu är det slut så nu blir det frukost :) mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0