You are my heaven on earth

Ja det tog ju inte lång tid innan jag skrev igen, hehe .
Men är typ van med att skriva så det blir lätt att man faller tillbaka .

Men är trött som ett as, så ska försöka sova en stund om ett tag, först ska jag kolla på film och fixa lite andra grejer . Är helt ensam hemma vilket känns wierd då det inte händer ofta nuförtiden, hehe . Käkade en väldigt nyttig frukost för att vara jag, fullkornsbröd och ett glas med jordgubbssmoothie! Mumma!
Köpte hem lite smoothies häromdagen då jag är för lat för att göra själv x) men dessa är riktigt goda faktiskt!

 

Innocent smoothie, köpte med smakerna Jordgubb&Banan och Blåbär, Granatäpple&Açaibär

Perfekt med dessa stora förpackningar, då räcker de mycket längre! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0