Update

Hallojsan i stugan!

Sitter just nu och fixar och trixar lite med bloggen, men det vill inte bli som jag vill så ska försöka lite mer imorgon, vill ändra lite , främst headern men har ingen inspiration alls, vill ta nya bilder men vill ha en ny kamera för det, en systemkamera, jag ska ju skaffa en men när vet jag inte, när jag inte vet hur mycket pengar jag kommer göra av med den månaden kanske, haha x) Nej men vill ju skaffa en snart så det lär ju hända :) då ska jag ta massa nya fina bilder .

Har typ världens cravings för saker nuförtiden, som igår hade jag för tunnbrödrulle (asså godaste som finns) , imorse var det fiskpinnar? som det vart till middag, hehe . Och nu är jag sjukt sugen på pannkakor? What the hell lix? Men fan vad gott det är, ska fan ta och ställa mig och göra det imorgon, as mycket också! haha , körd jag är ibland asså .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0