Tagga!

Godmorgon på er!
Denna morgon har inte varit rolig ska jag säga er, har somnat och vaknat, somnat och vaknat tiotusen gånger, vill ju sova men vaknar hela tiden, dels på min förjävla träningsvärk haha, dels för musiken som väcker mig och dels för att om jag har täcket på mig är det för varmt men om jag inte har täcket på mig fryser jag, haha .
Men nu bestämde jag mig för att gå upp då det inte var någon ide att försöka somna om .

Så idag ska jag se till och tagga ordentligt då det är kryssning som gäller ikväll, inatt och imorgon! wiho .
Det enda som skulle suga är väl om jag blir sjösjuk men fan det får jag inte bli, lite alkohol hjälper nog till
med att få bort det, hehe ;P Ska ta med kameran så ska se till att ta många bilder men jag kommer säkert att glömma x)

Fick denna resa i studentpresent av min svärmor, så tacktacktack ♥


Kommentarer
Postat av: Hollie

Guud så roligt md kryssning :) JAg vill me åka på kryssning :)

2010-03-26 @ 10:26:58
URL: http://hollies.blogg.se/
Postat av: Hollie

Var ska du åka någonstans? :)

2010-03-26 @ 11:08:25
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0