Promenad

Yes har varit på en liten promenad nu , riktigt skönt ute var det :)
Tänkte ta med mig hunden men eftersom jag skulle handla så vågar jag inte ta med henne dit och knyta fast kopplet i nån stolpe, så fort hon ser en annan hund skäller hon som om jorden går under haha , sen är hon alltid så rädd när man går över tågrälset så tog inte med henne, gick själv :)
Mötte på min älskling som var ute och jobbade, min sötnos :) blir glad varje gång jag ser honom, spelar ingen roll om det han varit borta 1 timme, blir lika glad varje gång jag ser honom :)
Men köpte bara lite nödvändiga saker, hade kunnat köpa så mycket mer men pengarna bara minskar och minskar på kortet x) det är ju bara 14 dagar kvar till lön men ändå lix :P , det är den 18de snart och både mami och papi fyller år denna månad så kommer inte ha mycket kvar , sedan ska man ju på kryssning :/ ojojoj pengarna bara flyger iväg nu känns det som :/ inte bra .
Men nu ska vi inte vara negativa :) ska kolla på film nu och vila lite med massa färskpressad apelsinjuice :) mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0