Mysdag

Japp idag är det en riktigt mysdag, har legat i sängen ett bra tag och kollat lite på tv och massa serier på datan :) käkade en nyttig frukost som bestod av mörktbröd med den godaste skinkan (lönnebergsskinka) och en blåbärssmoothie till det!
Sedan släppte jag ut hunden lite och fick lite frisk luft jag själv , kollade sedan på film, sedan vart jag lite småhungrig så gick till köket och gjorde iordning pannkakssmet! Medans den stod i kylen en stund fixade jag disken, sedan gjorde jag mina goda pannkakor och mumma var gott det var :) sedan vart det lite mys med sötaste hunden i soffan till tvn :) och nu sitter jag här :)
Har varit en najs dag och jag känner på mig att dagen kommer fortsätta vara najs :) längtar tills min baby kommer hem så jag slipper vara själv :(

Kommentarer
Postat av: Kristin

taack,gillar de massor... trivs jätte bra :)



jo tack de går bara bra.. allt är typ klart.. :)

2010-03-24 @ 20:49:38
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0