Känner mig duktig

Japp jag ställde mig och gjorde pannkakor till frukost, då jag hade världens cravings för det, och mumma vad gott det var! Vart lite för mycket så lill-Frida som är hemma sjuk fick resten av pannkakorna, men hon blev glad :)
Först tänkte, nej usch vad jobbigt och lång tid det kommer ta, men nej det var inte jobbigt alls och det tog kanske 15 min allt i ett att göra pannkakorna :) så det lär ofta att jag gör pannkakor till frukost/lunch/brunch .

Just nu ska jag bränna ut filmer till sjuklingen så hon har någonting att göra, blir Twilight och New Moon :)
Sedan ska jag fixa håret, vila lite sedan ska jag gå till älsklingens jobb när han slutat så ska vi åka till Täby C och handla nya skor till honom då han fått bidrag från jobbet, men han ska köpa gymskor istället, hehe :) Så självklart ska jag följa med och välja ut ett par till honom då jag är underbar smak när det gäller kläder och skor till killar :)
Älskar att köpa kläder till min man då han blir så jäfla snygg jämt :)



Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin Grönlind ~ ♥ ~

vill oxå till Täby centruuum :D



måste åka dit i veckan och kika lite.. :)

ha de så kul :)

2010-03-16 @ 12:37:51
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Classy

Ja värdelöst är verkligen ordet för de! Haha, jag gick å la mig när han gick iväg till jobbet. Så jag har sovit några timmar i alla fall, värre är det med honom. Fattar inte att han pallar :S



Vad duktig du är som lagar pannkakor å tar hand om din lillasyster :)



Hoppas ni hittar nå skoj nu :D

2010-03-16 @ 15:19:47
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy

Haha, ja visst är han söt lillskiten :P

Nej jag fattar inte heller det, jag skulle ha tokdäckat någonstans kan ja jue lova...



Jo kan tänka mig det, fast det tar ju sin lilla tid också att laga pankisar :) Fast de är det nog värt du :)



Inte mkt, kommer nog bara slappa å ta det lugnt. Är as seg, haha... Sj då, förutom att åka å spana skor åt pojken? :)

2010-03-16 @ 15:27:20
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0