Känner mig duktig!

Pallrade mig ner till gymmet och köpte mig ett gymkort! Fan äntligen kan jag komma igång med träningen, behöver verkligen träna min rygg då jag har ryggont varje gång jag jobbar/jobbat, inte kul så måste träna upp den! :)
Sedan vill man ju få lite snyggare kropp till sommaren då jag kommer göra vad, jo jobba, haha men till nästa vinter till Thailand :) Sedan vart en liten promenad till affären där jag handlade massa gott då jag bara har två dagar kvar att äta en massa gott sen är det slut med det, ingen ide att träna om jag bara äter skit lix, så slut med skitmat och börja träna :)
Kom hem och möttes av en glad hund som inte ville att jag skulle gå in i rummet, hon vart helt till sig så jag dansade och började sjunga med henne , hihi :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: haha ah! Vilken fin blogg förresten :)



Jag har precis startat en frågestund på min blogg och vore glad o kul om du ställde nån fråga :) kram

2010-03-25 @ 13:13:37
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: Rebecca

SV: Tack :)



Ja, eller hur :)

2010-03-25 @ 13:38:06
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0