Jobbdag

Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sedan då de är väldigt höggljudda här hemma, inte så jävla roligt direkt men det var väl ändå dags att gå upp . Men är fortfarande trött :/ men får se till att bli pigg då jag ska jobba idag, börjar halv 2 så har lite tid på mig .
Igår tjockade vi oss på donken och sedan på kvällen låg jag och älsklingen och kollade på filmer, med vattenmelon och jordgubbar, mumma på det! Vi hade det mysigt som vanligt :)

Men nu tänkte jag kolla på våra bästa år och fixa iordning mig samtidigt , later!

Kommentarer
Postat av: Linn :)

jätte fin blogg tjejen!. Händer annars? =)

2010-03-31 @ 10:47:43
URL: http://linnternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0