It's time to do something about it

Har fått världens problem med min hy på senaste tiden, okej har aldrig haft den perfekta lena huden utan alltid har jag småfinnar och porer osv, men vem har inte det lix?
Men nu på senaste har jag kännt av att jag stressar för mycket och då får min hud ta skiten för det och inte blir det bättre av allt skit jag har i ansiktet hela tiden, fine smink är väl inte det bästa men jag använder bara mineralsmink, sedan är det den dåliga luften som är där ute, speciellt inne i stan vid jobbet, sedan allt skit jag tar i på jobbet och sedan får jag det i ansiktet, typ när jag kliar mig på kinden eller vad som helst . Börjar bli trött på att alltid sucka när jag kollar mig själv i spegeln, så nu har jag äntligen beställt hem lite B5 vitamin, som jag vet två av mina vänner använder sig av och de är båda nöjda med resultaten det ger!

Så hoppas det kommer hem till mig snart så jag kan påbörja med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0