@ home

Yes nu är jag hemma igen , har precis duschat med älsklingen och tvättat mitt hår som ska fixas om en liten stund, så jävla skönt med nytvättat hår :)

Idag har jag varit på bio två gånger , första var med pojkvännens lillasyster som också heter Frida, så när jag nämner henne i bloggen så kallar jag henne för lill-Frida . Och andra gången var med min storasyster Jennie . Hade det trevligt båda gångerna :)
Den första filmen var ju Prinsessan & Grodan -

Den var faktiskt lite smårolig och bra, men det är ju alla Disney filmer så :)
Den hade den klassiska teorin men prins, prinsessa och en groda, med både gott och ont, människor och djur och ett lyckligt slut, Disney helt enkelt!

Men nu är jag hemma iallafall och är rätt så trött, ska jobba imorgon då jag tar Dea's pass imorgon så tar hon mitt pass den 27de så jag är fan överlycklig :) thank you so much! :)

Nej nu ska jag kolla på lite serier, fixa håret och somna med min älskling, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marina

låter bra det, jorå det är fint tack:)

vad gör du då?(:

ha en bra kväll!

kram

2010-03-01 @ 23:16:50
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0