@ home

Yes nu är jag hemma, det är helt otroligt, såhär tidigt har jag typ aldrig varit hemma när jag jobbat kväll, stämplade fan ut 22.20, aldrig hänt mig förut! Scooore!
Idag märkte man av att det är sista dagarna innan lön - helt dött, haha men jag klagar inte x) Bara sköna människor som jobbat idag så hade fan kul :) Många som var på mig om att ta pass, specillt på fredag, men no no senior, då är det kryssning som står planerat, wiho! Ska bli najs :)

Nej men så nu är jag hemma, väntar på att tönten vid andra datan ska bli klar så vi kan ligga och mysa, kolla på Two and a half men och somna tillsammans! :)

Så skriver mer imorgon och svarar på era kommentarer imorgon såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha ooh vad bra! :D Tur att det är på bättringsvägen då.

2010-03-23 @ 23:50:35
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0