Godmorgon!

Okej har varit vaken en stund nu men har inte orkat skriva . Ligger just nu i sängen och har kollat på lite serier och ska nu kolla på våra bästa år .
Skulle ha jobbat idag men har så sjukt ont i min mage så jag orkar verkligen inte, jag fick det igår kväll när jag jobbade och det var verkligen jobbigt! Var tvungen att gå ivg för en stund för att kunna andas lix :/ Men sen var det bara att bita ihop .

Har ju jobbat hela helgen och det har bara gått bra :) i lördags var det sjukt dött typ hela dagen fram tills kl 18 typ så det var najs, var bara att chilla lix . Igår var det lite mer folk då det var sämsta vädret :/ det snöade lix?! Jag hade tur som slapp snöadet när jag åkte till jobbet men när jag väl satt där så såg jag hur det bara öste ner :/ folk var helt dyngsura, haha . Men det gick bra båda dagarna, ingen diff två dagar i rad och allting annat stämde, unfuckingbelievable, men skönt :)

Idag ska jag bara vara hemma och vila, ska försöka städa upp lite då alla kläder ligger på golvet och i sängen x) haha . Ska försöka laga en god lunch också, men vi får se om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: robin hood

sv: tack så mkt! :) är allt bra med dig?

2010-03-22 @ 10:49:15
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Kristin

skönt att de löste sig mellan er.. :)mysigt att vara ute och fira 3år tillsammans :)



2010-03-22 @ 10:51:00
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0