Godmorgon våren?

Ja godmorgon, är det inte härligt att vakna upp och se att solen lyser, visst känns det som att våren bara är några dagar ifrån oss, men är den verkligen det? Med våran tur så kommer väl en snöstorm till -.- , haha nej peppar peppar ta i trä , men jag kände verkligen igår när jag gick till tåget och gick inne i stan hur varmt det var, så skönt :)

Igår åkte jag in till stan och kollade runt lite, men efter jag kollat i typ de nödvändiga affärerna så hade jag ingenting att göra, hade bara en massa td att döda, så jag gick på bio, själv , haha alla säger att jag är mobbad för det men det var najs, jag såg på Alice i Underlandet 3D och jag tyckte att den var bra :)
Efter det åkte jag till Tumba och mötte upp min syster och systerson så chillade ett tag med dem i centrum och sedan åkte jag hem till mami och papi, vilket var mysigt, de bjöd på lax till middag vilket var sjukt gott, sedan pratade vi en massa, jag berättade att vi bokat resa osv, sedan rensade jag ur mina två garderober jag har där så nu har jag bara en som nästan är tom, de mesta kläder slängde jag då jag vet att jag aldrig kommer att använde dem och resten tog jag med hem hit så hade världen största väska med mig när jag åkte hem, jobbigt det var x)

Sedan när jag var hemma så låg jag och älsklingen och kollade på Blue Mountain State och asgarvade, sjukaste serien på länge men fan vad rolig den är, något ni måste se! Klicka på namnet så ser ni trailern!
Vi åt några wienerbröd jag köpt med mig hem, sjukt gott och så drack jag en massa te då jag har världens halsont :( går aldrig bort utan det blir bara värre och värre, får nästan tårar när jag hostar, så ont gör det :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det verkar som att våren är på väg så hoppas hoppas!:)



Sv: Ja det hade jag :) Släkt, vänner och massa fika :D Och presenter såklart ;p

2010-03-10 @ 20:19:04
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0