Gah vad trött jag är ...

Jo det svider riktigt ordentlig i ögonen för att jag är så trött, men ska åka om en timme och jobba, är inte taggad alls faktiskt :(, hoppas bara att kvällen går fort, men tror det kommer vara riktigt dött faktiskt . Lågsäsong och vardag lix . Kollade vilka som jobbade och wow vi var typ 6 stycken totalt i godis, haha .

Men har iallafall varit duktig idag, har stått och gjort massa med pannkakor, till lunch, matlåda och tills imorgon eller om älsklingen vill ha det som matlåda får han ta dem :) men det tog sin tid, haha x) Innan det hoppade jag in i duschen och tvättade håret så har fixat massa med det och gjort mig iordning för jobbet senare , kollat på serier och ja bara varit sysselsatt :) imorgon är jag ledig och då fan ska jag träna! :D
Måste komma igång med det ordentligt och inte slarva med att "jag orkar inte" osv, ska fan köra järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0