Bio 1

Förra veckan var jag på bio två gånger, båda filmerna var bra och jag hade det mysigt på båda :)

Den första jag såg var Remember me med min mami och syrra .

Tyler är en ung man med ett ansträngt förhållande till sin far, efter en familjetragedi. Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally. Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar att driva paret ifrån varandra.



Enligt mig var filmen bra, fin och sorlig.
Det var ett par gånger då man fick en tår, men filmen var fin och den är absolut sevärd för er som gillar drama/romantik , själv älskar jag kärleksfilmer då jag ser likheter mellan filmen och mitt förhållande . Man vill bara älska mer då man sett denna . Tänker inte avslöja vad som händer, men man ska aldrig ta någonting för givet, för man vet aldrig när man kan förlora den personen man älskar .


Kommentarer
Postat av: Emma

Den skulle jag oxå vilja se :)



Sv: Ja beck-filmerna är mina favvofilmer :D

2010-03-22 @ 14:06:14
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0