Äntligen ledig!

Ja ni anar inte hur skönt det är att få vara ledig nu, har fan jobbat varje dag nu och många heldagar som brukar ligga på 13 timmar , usch och fy fan, men det är pengar det!
Man jag säger då det, efter man jobbat några dagar i sträck så märker man hur dumma i huvudet folk är på riktigt, jag förstår inte! Hur kan folk vara så dumma, och framför allt så jävla otrevliga, ska det vara så svårt lix, nej usch på folk alltså, själv är man en riktigt go och glad tjej när jag ska köpa något, spelar ingen roll vilket humör jag är på, låter alltid glad :)
Men förra veckan fick jag nog, fick sto i godis varje dag så sade till shiftledaren om att jag vill få lite variation på jobbet, så jag fick sitta lite i kassan där nere också, vilket var så mycket skönare :) Igår satt jag där i 10 timmar i sträck, snacka om att jag vart rastlös, man fick ju fan sittsår haha x)
Men har stött på några kändisar eller "kändisar" som typ Jackie Ferm och Rami (som btw stank så mycket sprit att jag nästan vart fulll, inter mys och riktigt ful är han ;o) från PH , Agnes och Sara från A-teens, haha x)

Men denna vecka är jag ledig från måndag-torsdag, sen är det jobba som står på schemat igen .
Så idag ska jag inte göra någonting alls, ska vila, kolla igen massa serier och filmer , älsklingen komme rhem om en liten stund för att äta med mig :) sedan ska jag bara vila upp mig, känner att min rygg behöver det, rejält!

Men hoppas ni haft en bra vecka och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0