A question

 

- Angående om resan, tänk om det händer någonting och ni redan har bokat?

 

Jo jag vet att en del kanske tycker att det är för tidigt att boka resa, men vi kände att vi ville ha det gjort så vi skulle få ett fint hotell osv . Om det händer något? Vah det skulle väl aldrig hända något? Det har aldrig hänt någonting förut? haha(IRONISK)
Nej men nu ska jag vara seriös, vad som helst kan hända det vet vi, trust me, vi har fan varit med om allt och vi har lärt oss av våra misstag, vi har gått igenom mycket tillsammans men vi är här nu tillsammans mer kärare än någonsin, och vi båda satsar verkligen på vårat förhållande . Kanske svårt att förstå, men man måste se det med egna ögon för att förstå . Just nu är varje dag som en dröm, jag har en man att komma hem till som pussar och kramar om en , vi gör allting tillsammans, men ändå så har vi våran space, vi är inte med varandra 24/7 som många tror, när vi båda jobbar så ses vi knappt, jo kanske 3 timmar om dagen sen måste vi sova för att orka med nästa dag . Men vi klarar oss igenom det och när vi väl har tid tillsammans så tar vi vara på den tiden och då märker jag hur mycket bättre vårat förhållande är nu, än vad det någonsin varit . Och det gör mig lycklig .

Så i december kommer vi åka till Thailand, bara vi två, och ha det så fucking underbart så vi kommer inte vilja åka hem , haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0