Vilken dag!

Har bara chillat idag och varit duktig!
Dagen började med vbå och frukost med världens godaste jucie, färskpressad med apelsin och jordgubb, mumma!
Sedan lade jag mig ute på baksidan i solen med inte ett moln på himlen(!) och efter 1 timme så gick jag ner till gymmet och körde mitt race, tränade ben och rumpa, körde lite på cross sen tröttnade jag haha, så jag gick hem och lade mig och solade tills det började brännas på kroppen, lill-Frida kom ut ett tag och spådde mig, haha kommer ihåg själv när jag gjorde det med mina kompisar när jag var liten, man gör fyra rutor och frågar en fråga som till exempel vad kommer din framtida man heta? så skriver man fyra olika namn så räknar en tills den andra säger stopp så får man se vilka som suddas bort så får man fram svaret, hehe .
Min framtid var att jag skulle gifta mig med en kille som heter Freddy (hehe) i kyrkan , jag har bröllopsklänning men han är naken, sedan får vi 7 barn och vi flyttar till Tumba och bor i ett dockhus med myror som husdjur med en limmo som bil, låter väl bra? xD

Senare mot kvällen började jag med middagen som bestod av Spagetti Bolognese, mumma! och sedan lade jag mig och älsklingen i sängen och sov en stund, mys , dock vill jag inte sova bort hela kvällen så gick upp och fixade med disken och gjorde iordning fruktsallad som skall ätas ikväll, mumma på det! :)

Har varit en riktigt skön dag och hoppas den fortsätter lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0