Update

Ja då har man varit dålig igen på att skriva men nu när det är så underbart väder ute jämnt så vill man ju vara ute i solen :)
Men men i fredags så var det ju såklart midsommarafton, låg på förmiddagen och solade lite sen kom alla bamse moln så gick in och jag och älsklingen låg och kollade på lite serier tills det var dags att hoppa in i duschen och sedan göra sig iordning, gjorde inte så mycket utan bara lite smink, lockade håret lite och hade på mig min svarta klänning från hm och gladiatorsandalerna, dock på kvällen så bytte jag om då alla 1000 mygg kom .
Vi åkte hem till älsklingen kompis i kragsta där det var jätte trevligt, mycket folk som man inte kände men en del kände man igen , det dracks, spelades kubb ovh twister och hade det trevligt!
Dock vart det lite drama men ingenting jag tänker gå in på men vart lite tjurig där ett tag ...
Senare när klockan var 2 kanske så skulle alla dra hem till Tim för efterfest + hans pool men var där inte mer än 5 min sen drog jag hem, var trött, frös och ville bara hem så gick hem själv , mysigt väder var det iallafall, solen var redan uppe kändes det som hehe . Väl hemma gjorde jag iordning toast och sedan somnade jag typ på en gång haha. Vaknade då älsklingen kom hem men somnade lika fort .

Sen i helgen har vi inte gjort så mycket, bara umgåtts och chillat, ätit god mat och varit och handlat och haft det mysigt . Ikväll ska vi på bio och se A-team igen, haha, börjar bli illa då man har sett typ alla filmer som går på bio men det blir ju lätt så nu lix hehe .

Just nu sitter jag helt utråkad, orkar ens inte ligga ute och sola, är inte på humör ens . Då är det illa!
Lägger mig hellre och solar imorgon då ingen är hemma förhoppningsvis .
Nej men ska lägga mig och kolla på någon serie eller nått


tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0