Godmorgon eller?

Känns som jag fortfarande inte är vaken, är bajsans trött och vill bara lägga mig ner och dö, har världens huvudvärk, nackspärr och fortfarande ont i armen :/ inte min dag så att säga .
Nej men jag ska nog lägga mig ute i solen tills det är dags att åka till jobbet, härligt eller vad :)

Igår på jobbet var det jobbigt, fick sitta i kassan så det var världens press på än men jag klarade det (såklart hehe ) men jag hade världens värk i ryggen , det var inte okej asså, men det var bara att stå ut med smärtan men vart på dåligt humör direkt då alla är fittigt otrevliga, cp människor, ibland älskar jag mitt jobb ;P
Och det var jävligt många nya på jobbet, haha kommer inte ihåg om jag hälsat på alla eller inte, haha så de lär tro att jag är lite wierd om jag går och hälsar på dem varje gång haha .

Men idag är det jobb i 2 timmar sen blir det hem, vill på bio men tror inte jag kommer palla det, inte älsklingen heller så får bli i helgen kanske :) om jag är ledig? hmm .
Nackdelen med att jobba där är ju att man har ju sett typ alla filmer så när man har en kväll när man inte har någonting att göra så kan man inte gå på bio , eller jo, har ju sett filmer om igen lix hehe ;P

Nej nu ska jag sluta svamla och lägga mig i solen med ipoden och njuta :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0