Det stora bröllopet

Ja jag vet inte riktigt vad man ska säga.. Jag är nog inte den enda som tycker att detta bröllop är lite för mycket?
Jag menar herregud de är överallt, allt är avstängt och det är kaos i hela stan, tänk de som jobbar, de kommer säkert försent och förlorar tid och pengar pga av det .
Visst det är väl trevligt att de gifter sig och så, det är ju ändå en historisk dag för Sverige, men jag förstår mig inte på hysterin. Folk har köat utanför slottet sedan igår för att se dem åka förbi och vinka i 1 minut, komigen . Nu låter det som att jag är emot monarkin men det är jag inte, kungafamiljen är ett bra ansikte utåt och har ett väldigt stort PR-värde för Sverige, men jag tycker inte själv att de är så viktiga för det svenska folket. Det kostar oss pengar och de lever lyxliv .

Ja ja, grattis till Viktoria och Daniel!




Kommentarer
Postat av: Emme - Tävling pågår !

Så söta :)

2010-06-19 @ 21:40:48
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-20 @ 18:17:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0