Ännu en solig dag för mig

Godmorgon på er!
Kollar ut genom fönstret och hur underbart är inte vädret, så jäkla najs, ska lägga mig ute på baksidan och sola tills det är dags att åka till Täby, mer om det senare .
Igår var inte riktigt min dag, satt inne mest hela dagen och spelade, typ ångest, sen när pojken kom hem skulle vi kolla på lite serier men han somnade och sov mer än halva kvällen så hade inte mycket att göra . Trodde det skulle bli mat då klockan var runt sex men nej det blev ingen mat alls och inte fanns det någonting hemma, så runt halv nio åkte vi till donken för att tjocka oss, sen väl hemma ja vad ska jag säga, inte min dag helt enkelt .

Så idag ska jag bara ta det lungt och chilla, ta en lång dusch, sedan blire 3 filmer ikväll, yeey!
Måste bara säga att tjejer från USA på facebook börjar göra mig irriterad, varför adda någon man inte känner?
Men men whatever ...

Nej nu blir det Våra Bästa År och frukost, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0