Update;

Ja men tjena på er!
Har inte skrivit så mycket på sistonde då jag jobbat de senaste dagarna, vilket har varit ett helvete, förlåt SF men ni får kan ta och skaffa en ac inne i byggnaden, det är inte okej att stå och jobba i 29 graders värme så får man en fjutten liten fläkt som ska svalka en, nope inte okej .
Annars har det väl gått an, varit smådryg här och där, haha men det är så jag kör, så jag underhåller mig själv haha . Så tips till er , handla inte i min kassa, kan vara antingen för dryg eller för snäll ;P hehe .
Annars har jag bara kommit hem och lagt mig typ direkt eftersom man ska upp dagen efter för att jobba igen .

Vill på bio ikväll men tror inte jag får med mig älsklingen på det :/
god damn it .

Annars då, nope ingenting, mitt liv är för tillfället bajstråkigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0