Liten update

Ska kila iväg till tåget om några minuter för att åka och jobba ikväll, ska bli skönt!
Annars har det inte hänt mycket alls förutom jobb, tråk som fan men det ger pengar .
Igår fixade jag nytt pass och id kort så att jag har det gjort, dock vart jag skit sur på kärringen som inte kan göra sitt jobb, men fick ett sms idag om att jag kan hämta ut det så drar imorgon innan jobbet och hämtar det, så najs :)

Idag har jag tagit min andra spruta, gjorde dock ondare denna gång men det går ju så fort :) sen gick jag hem för att kolla lite jobb, kollade på vbå och sedan lade jag mig ute i värmen och solade tills det var dags för lunch och för att göra sig iordning , så jäkla varmt det var ute men skönt det ju :) hoppas vädret håller sig kvar tills helgen :)

Nej så nu blir det jobb, ska skynda mig hem för jag tänkte springa ikväll men kom just på att jag inte får träna idag så det får bli i helgen :)

Hoppas ni haft en underbar dag :)

Nu ska jag gå, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0