Just give up little girl

Godmorgon på er!

Vaknade upp med solen i ögonen och världens träningsvärk men fan det är skönt ibland, då vet man att man har tränat ordentligt! Idag ska jag fan ut och springa eller så springer jag på bandet på gymmet, får se vilket det blir .
Just nu sitter jag bara i sängen, ska kila iväg till köket och göra iordning frukost och kolla på vbå som börjar närsom!

Idag händer det inte mycket alls, lär nog mest ligga i sängen och glo på någon serie eller film, orkar inte göra så mycket idag, är jämnt trött men det ska det bli ändring på, ska komma igång med allt nu, känner att jag varit alldeles för lat på sistonde om mycket så nu jävlar! hehe :)

Nej nu börjar det, måste skynda, tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0