Inte bakis här inte ;)

Godmorgon på er eller godkväll kanske man ska säga!

Har sovit för det mesta hela dagen, låg och sov och vaknade till, trodde klockan var runt tio men klockan var halv tre, förstår inte hur jag kan ha sovit så länge, måste varit min dröm jag drömde, den kändes helt sjuk, som en film, både läskig, sorlig och rolig och romantisk, men orkar inte skriva om den, ni kommer tro att jag är störd haha :P

Igår drog jag och älsklingen in till stan eller gamla stan rättare sagt för att möta upp min syrra och kusin, dock var de lite sega så vi gick först in på Vapino för lite drinkar, tog en frozen strawberry daiquiri, skulle jag inte gjort, var ju inte så varmt ute så frös när jag kom dit så fick brainfreeze hela tiden haha :P
Sen drog vi vidare till Cattelin, där Club 107.5 hade tagit över för kvällen och när vi kom dit var det helt dött så vart lite otaggad men sen kom det bara mer och mer folk så det vart världens drag . Efter en halvtimme kanske kom syrran och kusinen kalaspackade och vi hade det roligt hela kvällen, dansade hela natten lång och drack äckliga drinkar, haha de hade ingenting gott för mig, har blivit för petig när det gäller dricka har jag märkt x) dricker mest bara mojitos eller Rebull vodka, inte billigt om man ska lbi full haha .

Så idag har vi bara legat i sängen, drog till donken för lite bakiskäk och sedan åkte vi hem igen till sängen, älsklingen somnade och jag låg och kollade på film, Toy Story 2 faktiskt, haha, måste komma igen nu när 3an kommer på bio snart hehe :) laddade ner den i bluray så det var riktigt nice att kolla på .

Så ikväll blir det nog bara att sitta hemma och glo film, är alldeles för trött för att göra någonting! Men det är skönt det med ju :)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: höh. görs nudå ? .D

2010-07-25 @ 11:06:48
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: sandra

går inte o kommentera inlägget över

2010-07-25 @ 11:13:27
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0