Ibland känner jag bara för att ge någon en käftsmäll

Godmorgon på er!

Skrev inte så mycket igår, åkte lite tidigare för att hinna åka till Täby för att fixa nytt pass .
Tåget var inställd pga av signalfel (som alltid) så fick vänta 10 min på ersättningsbussen som bara åkte till Täby Kyrkby, alltså 3 stationer innan Täby så fick vänta på tåget där i 20 min så det tog över 1 timme att komma dit när det annars tar 15 min, inte okej .
Men men väl där så gick jag direkt till polisen och det var sjukt många innan mig, fick vänta mer än 40 min tror jag, men när det väl var min tur så fick jag inte göra passet då jag inte hade någonting annat att legitimera mig med och ingen som kunde intyga på att det var jag, så fick inte göra passjävlet . Ja då åkte man dit i onödan då .
Kul att jag jobbar typ hela nästa vecka så kommer inte hinna ta något nytt pass på länge ...

Men shoppade bort mina sorger, en tröja och ring till mig och två tröjor till älsklingen, skulle visat honom igår men han sov när jag kom hem så ska visa idag (om han nu inte läser detta innan jag kommer hem och börjar snoka runt)
Sedan åkte jag in till stan för att jobba .
Väl på jobbet var det fööööör varmt, hann inte ta det lugnt en ända gång, bytte av en tjej så hoppade direkt in i världens kö och jag har inte jobbat på över 1 vecka känns det som, så det var fan inte okej .
Varför var det så mycket folk, det var strålande fint väder ute och folk brukar inte gå på bio då, men jo såklart Eclipse hade ju premiär igår! Såg ju den i tisdags hehe :)
När jag slutade stod jag och Micaela och snackade om Eclipse och lite skvaller så som att sista boken kommer komma i två filmer, hur grymt är inte det?! Längtar som fan :)

Men sen var det en snubbe som förstörde min kväll helt, han kom till mig och babblade på om hans problem och jag förklarade för honom om och om igen hur han skulle gå tillväga,  men han förstod inte mig , och han gav sig ju inte heller, så vart bara mer och mer irriterad och det hörde han säkert också men om man inte försöker att lyssna så får det vara .
Nej usch att det alltid kommer en som förstör ens kväll .

Nej nu ska jag fixa iordning mig, hörs sen, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0