Goooooodmorgon

Är på toppen humör idag, eller inte , måste sitta och åka till flempan för att hämta ut mitt pass, men gör det senare så jag kan åka därifrån till jobbet så slipper jag en massa onödiga resor fram och tillbaka .
Vill egentligen bara ligga hemma och sola men det får bli imorgon :)

Drömde konstiga och tråkiga drömmar inatt, om gammalt skit osv så försöker att inte tänka på det men svårt när det finns kvar där i mitt samvete, men det är inte som att jag sitter och deppar över det men skulle göra vad som helst för att glömma bort allt det där .

Men men sitter just nu och ska fixa iordning mig då det är jobb som står på schemat ikväll, inte taggad alls men så är det alltid innan, väl där så är det bara att köra, ska försöka att inte vara så dryg x) haha .
Sen är det helg som gäller, gaah så  skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0