Fredag!

Godmorgon!

Sitter här och fixar iordning mig då jag ska dra till Tby för att fixa passet, igen ... Denna gång följer älsklingens papi med så jag har någon som kan intyga att jag är jag, lix hur annars ska det gå . Haha vilket skämt .
Så sitter och försöker göra det snyggaste som går med detta hår och ansikte men det går inte så bra, haha .

Senare ska vi nog bara hem och jag ska nog lägga mig ute i solen ett tag, underbart väder idag ju, yeey :)

Igår jag var inne i stan med syrran och kusinen, hade riktigt roligt och det var roligt att träffa fia då jag inte sett henne på år och dar, hon är alltid lika rolig :) Vi gick typ tre varv i stan kändes det som men hittade inte det jag letade efter tyvärr :/ sedan träffade vi på världens tönt enligt mig haha men skriver inte mer om det .

Sedan var det jobb och självklart var det några som gjorde mig riktigt irriterad, haha men om inte glaset hade varit ivägen hade jag slagit honom, not , eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0