Finally

Godmorgon!
Har sovit förjävligt inatt men är uppe nu, har ätit frukost och ska om en stund lägga mig på baksidan i solen och chilla, är äntligen ledig så ska bara njuta av dagen! :)

Har jobbat de senaste dagarna och humöret har inte varit på topp, dessa dagar på jobbet har inte varit de bästa, men det är bara att bita ihop . Men igår var det en händelserik dag .
Först fick vi ta hand om 2 knarkare som satt och rökte på inne på herrarnas och de hade massa kanyler osv så vi ringde direkt till väktarna och de kom på 2 sek, riktigt fort gick det eller ja de sprang ju så ;P
Sedan fick jag en ros av en kille, haha, bara för att jag var så söt ;)
Jobbade ju i foajen så det var en chill kväll men humöret var ju som sagt inte på topp så orkade verkligen inte presentera filmerna men en gjorde jag då jag lottade ut lite saker till gästerna.
Men var helt död när jag kom hem, så lade mig direkt i sängen med älsklingen och vi somnade så mysigt :)


Och till er anonyma, haha ni är riktigt roliga! Ni tar åt er åt saker som inte har med er att göra men det kan ni lika gärna göra, fine by me! Men fortsätt ni, ni är lika patetiska varje gång så, keep on going suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0