Duktiga jag

Idag har det inte hänt så jätte mycket men jag var väldigt duktig att gå ner och träna även fast jag mådde illa och det var jätte varmt ute! Körde järnet och jag vart helt slut, speciellt i slutet när jag sprang på bandet och svettet bara rann överallt, haha så fräscht, det var skönt också att det typ bara var 5 pers där uppe, inte många som andas där inne lixom, haha!
Sedan gick jag hem och hoppade i bikinin duschade av mig med kall vatten och lade mig ute och solade tills älsklingen kom hem eller till runt halv fem nu , as skönt var det :)
Tänkte dra och handla men det är alldeles för lökigt och får göra det efter vi varit och ätit middag :)
Älsklingen och jag ska närsom dra och käka på Tacobar då han fick värsta suget efter det haha , sötnos :) vill på bio men det finns ingenting att se , dock kanske vi drar till heron för att kolla på Shrek i 3D, för vi är sådana som helst ser tecknade filmer på engelska, skämtet och allt sådant är så mycket roligare då! Så hoppas vi drar dit, så får vi en mysig liten roadtrip :)

Nej nu ska vi dra till Tacobar först, tjipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0