When I fall asleep, I only dream about you

Godmorgon sunshines!
Måste bara säga som jag säger varje morgon typ, att jag är så trött att jag dör snart, svider i ögonen men kan inte gnugga dem pga av sminket, fuck också, ska fan börja gå utan smink , haha noot .
Men jag hopaps att det blir en chill dag idag iallafall och att den går fort så jag kommer hem till min älskling snabbt, ikväll ska jag ha fettaste massagen ever, min rygg är helt kaos nu känner jag .
Han ligger just nu framför mig i sängen och han är förjävla söt när han sover asså, nej vill bara lägga mig i hans famn och somna om :( ♥

Nej dagens fail -
Är förjävla trött
Har ingen matlåda
Mitt hår , ah vet inte vad jag ska säga, helt fucked up iallafall, haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0