Update

Ja jag har ju inte skrivit så mycket idag men ändå så har jag bara varit hemma, haha :P
Spelade några timmar på älskligens data, fixa och trixade med överföringar osv, need cash lix :P och ätit massa gott :)
Mami skickade sms om att hon ville hälsa på mig på jobbet idag men jobbar ju inte så tidigt lix , synd, mami du får komma en annan dag och hälsa på! :)
Jag jobbar idag ja men inte förens ikväll (sent ikväll!) Jag börjar 22.00 - 00.00 , men lär bli lite övertid så får ob och reseersättning, kaching! Lite pengar iallafall, men sämst av dem att ge mig så få pissiga tider men det är bara att bita ihop och sitta där ...
Älsklingen ringde dessutom idag och sade att hans dator som varit på lagning är klar så vi ska åka och hämta den när han slutar, vilket är om ca 30 min så blir en liten roadtripp in till stan, kanske äter ute också men vi får se helt enkelt :)

Saknar dig bebbo, kom hem nu vah :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0