Update

Ja jag har inte skrivit så mycket idag då jag för det första inte kommit in på bloggen då det varit fel på sidan, antar att det varit så för alla idag? och för det andra så har jag bara legat och tagit det lugnt, kollat på serier och film och myst med pojkvännen :) en helt underbar ledig dag, dock känner jag mig sjukt hängig och har jätte ont i huvudet så hoppas det går över snart .
Vi gick för en liten stund sedan på en liten promenad och vi handlade lite cola och skvallertidningar, godis har vi redan hehe :)
Men det jag vill säga är det att jag inte gjort mycket idag alls, så att ni vet x) haha nej nu ska vi inte vara sådana .
Ikväll ska jag och älsklingen mysa framför massa filmer, vi börjar ju alltid kolla på filmer men hinner aldrig se klart för att vi blir så trötta :P men ikväll ska vi se film tills vi somnar :)

Kommentarer
Postat av: M

Låter mysigt!

2010-01-31 @ 03:34:36
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0