Sssshh it's a secret




Vi har massa kärlekslåtar som vi spelar för varandra, ibland hittar vi nya men vi har våra 2 låtar som verkligen är våran låt .
Japp är så sant så, själv tycker jag det är skit gulligt då man hör på låten så tänker man bara på sin älskling :) låtarna hjälper verkligen då man är nere eller har bråkat med varandra så behöver man bara lyssna på låten så tänker man på allt gulligt och fint vi har . De två låtarna som speciellt är våra är -
Bryan Adams - Heaven i know kanske är många som "har" denna låt men det skiter jag i, den är fan underbar
Fairytale - Utan dina andetag låten passar så bra in på oss två + att den är så bra, glömmer aldrig den dagen då älsklingen sjöng denna för mig ♥

Varje gång vi bråkar så löser det sig på mindre än 1 timme
Förr var det värre då vi bråkade jämt och ständigt, men nu när vi har det så bra så är det inte likadant, visst vi har det skit bra nu men klart att man bråkar lite då och då, fast vi tjafsar mest, men det löser sig alltid på mindre än 1 timme lix vilket är väldigt skönt . Om vi bråkar och jag blir ledsen så räcker det med en kram från älsklingen så är allting glömt .

Vi båda är spelnördar
Ett intresse som vi har gemensamt iallafall!
Vi båda älskar att spela, dock inte samma spel, han är mer för wow och jag är mer för The Sims . Men vi båda älskar cod spelen och alla ps3 spel, hihi . Ibland så brukar vi båda sitta uppe typ en hel (halv för mig då haha) natt och bara spela , så söta vi är haha .
Just nu väntar vi båda på Diablo 3 , vi båda kommer köpa ett varsitt spel så vi kan spela med(eller emot!) varandra, vilket jag längtar efter :)

Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis

barnvakt, träning, bästis :) sj?

2010-01-11 @ 21:08:49
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Freddy "älsklingen" <3

klart ju baby :) <3 me love u!

2010-01-11 @ 21:24:55
Postat av: Frida

Me love you to baby :) ♥

2010-01-11 @ 21:38:12
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

Har också en låt med min bejbi :) mys! :)

2010-01-12 @ 11:43:55
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0