Jobbet igår

Jobbet gick bra igår men det kändes som vi var lite underbemannade igår, allting bara försvann typ, så där sprang man hejvilt, haha . Men det var sköna människor som jobbade så hade det najs :)
Men det var riktigt mycket folk kan jag ju säga, fyfan men det var skönt att få sluta tidigt . Dock när jag slutade så ska man skriva in hur mycket pengar som ska bankas och så räknar datorn om det stämmer eller ej .
När jag skrev in så stod det -999 kr, jag bah WHAAAAT lix, men då hade jag bara räknat fel i kassapengarna så då gav jag världens suck och det var skönt att jag lix inte gett 999 kr till en kund , haha x)
Men annars gick det hur bra som helst igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0