Ingen godmorgon här inte

Kunde inte somna om när älsklingen gick till jobbet, låg kanske en halvtimme och försökte men låg bara och blundade så ingen ide att försöka ens lix, så jag satte på datan och kollade på några avsnitt av OC tills jag somnade, men sov kanske timme sedan vaknade jag av eftertexterna , jag låg dessutom lite konstigt så lade mig till rätta och halvsov, men vart typ pigg så satte på tvn och såg slutet på Racheal Ray och nu är det Våra Bästa År .
Efter det ska jag göra iordning frukost vilket ska bli riktigt gott!

Men igår var vi ju som sagt på nån krog eller bar och kollade på när Robban spelade med sitt band .
Vi hade det trevligt men hade säkert haft det ännu trevligare om det inte var så förbannat kallt, frös hela vägen dit, där inne och hela vägen hem, inte så kul ;o
Men de spelade riktigt bra och de lät mycket bättre live än på skivan så det var najs .
Nästan hela hans familj var där som vi dessutom mötte upp på tåget så vi var många som gick dit . Spelningen var en slags tävling mellan flera band, den som spelar bra, drar dit mycket folk och får dem att låta vinner och priset är att få spela en kväll på Debaser, vilket är riktigt najs för dem .
När vi skulle hem hade vi riktigt fina pratstunder, det var jag, mr stjärt, mr pung och skalle-per som åkte hem, vi pratade om resor, sexprat, kläder osv . Men hade det roligt iallafall :)

Så vad händer idag då?
Idag ska jag vila ända tills jag ska åka och jobba, jobbar bara 2 timmar idag (fucking segt asså) så lär bli en chill dag men segt att behöva åka så långt för så kort tid men det är lite pengar iallafall!
Annars händer det inte mycket idag, ska bara ta det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: M

Jag har eber, det är inte msyigt O)

2010-01-27 @ 12:33:34
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0