I feel like nothing

Godmorgon bloggen!
vaknade för fan en jätte lång stund sedan men har ju gjort iordning mig och ätit frukost osv, idag är det jobba igen som gäller , fast idag jobbar jag 11-17/18 så det är najs :) ska bli skönt att få komma hem lite tidigare för en gångs skull .
Och igår vill jag ens inte komma ihåg, sämsta dagen ever, ingenting var påfyllt och då menar jag typ ingenting och vi var skit nåra som jobbade så det var skit mycket att göra när vi slutade, usch fy fan, fick skynda mig som fan till tunnelbanan för att hinna med mitt tåg, det är ju lix sista tåget och om jag missar det måste jag ta nattbuss, hell no lix? Nej så jag hoppas att denna dag blir bättre faktiskt .
Blir ju inte bättre av att jag känner mig fett nere, men det kanske går över? i hope so . Kanske bara behöver min älsklings famn så blir allting bättre!
Känns inte som vi har hunnit ses på länge nu, bara på morgonen när han säger hejdå och när jag kommer hem på natten och vi går och lägger oss, hur kul låter det lix? nej usch denna helg så ska vi fan mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0