Hemma igen

Kom hem för en kanske en halvtimme sedan, men men :)
Vi åkte in till stan, hade skit svårt för att hitta parkering så vi fuskade lite och ställde oss (snett btw) på en boendeparkering lite längre ifrån, så vi fick skynda oss att hämta datorn så att vi inte skulle få böter haha .
Men allt gick bra och inga köer hem så det var riktigt najs!
Väl hemma satte vi oss och käkade middagen som bestod av PANNKAKOR, så jävla mumma asså!
Så nu sitter jag här i väntan på att åka till jobbet, är fan riktigt otaggad, nästan irriterad för att jag fått sådant fittigt skift, fan asså :P
Nej nu ska jag inte vara en bitterfitta och ska fanimej spela tills jag ska åka .

Kommentarer
Postat av: becca

haha, man ska ju äta pannkaka på torsdagar. puckooo!

2010-01-13 @ 20:09:23
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0