Hemma från jobbet/bion!

Japp kära läsare nu är jag hemma, sitter just nu i sängen, nyduschad och rätt så trött så ska sova om en liten stund, ska ju upp och jobba imorgon med så måste få lite sömn iallafall!
Men iallafall så har denna dag varit kaotisk, så grymt mycket folk asså, jisses asså men det gick fan galant för mig, inget krångel eller inget fel sedan när jag slutade och skulle räkna allting, så jävla gött asså!

Bion var riktigt bra tycker jag, en sevärd film att se på bio säger jag bara!
Dock lite småseg ibland men den var fan bra, kan inte säga så mycket annat, dock så hoppar de över en massa från boken men äsch då säger jag bara åt det, hehe .
Men hade det mysigt med älsklingen och nu fick han se hur jag har det varje kväll, så jävla mycket folk det var, gick inte att komma fram ens, men självklart har man ju lite förmåner för att man jobbar där ,som när jag skulle springa och pissa innan filmen , asså kön vet jag inte hur jag ska beskriva, den var grymt lång och jag tänkte bara "nej men shit asså" så sprang till ytterkanten och bad dem öppna handikappstoaletten och vips var jag inne i salongen igen, så fort gick det, scooore!
Haha börjar bli trött nu så ska sova, godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Sovgott :D

2010-01-17 @ 00:27:28
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

KRAM

2010-01-17 @ 00:57:41
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0