Hemma från jobbet

Fan asså har haft en riktigt bra dag på jobbet!
Bara trevliga kunder, hade Sandra bredvid mig (typ världens roligaste tjej) och fan hade en riktigt chill jobbdag, sådana skulle jag behöva mer utav!
Hade en rolig diskution på lunchen med de andra, om typ rån och sådant, Steph frågade om det någonsin hade hänt på Sergel , om någon hade blivit rånad och förvånad som alla blev så har det aldrig hänt, även fast vi har världens sämsta säkerthetssystem (tänker ju inte säga hur det går till lix haha) . Men det ända som hade hänt var att en man hade kommit in med pistol , han hade avfyrat den precis utanför och sökt skydd inne på Sergel, helt sjukt lix .

Men nu är jag hemma iallafall och det är hur skönt som helst och det ska bli ännu skönare snart då jag och älsklingen ska hoppa in i duschen, myyyyys!
Sedan blir det väl sova antar jag? Är inte så jätte trött men vore skönt att få sova, är i stort behov utav en fett lång jävla härlig massage men tror inte att min älskade kommer orka det ikväll :(
Men men vi får se vad som händer :)

Hoppas ni haft en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill oxå ha ett jobb :)

2010-01-13 @ 15:48:09
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0