Godmorgon torsdag!

Vaknar typ samma tid varje dag nu, fan vill kunna sova längre men det går fan inte, vaknar kollar klockan, suckar och försöker somna om men icke då, då är det bara att gå upp . Eller gå upp och gå upp , jag sitter upp  sängen med datan framför mig, hehe . Men måste ju läsa vad alla ni underbara har skrivit för kommentarer :)
Så vad händer idag då?
Idag ska jag åka hem till min mami och papi en stund och hälsa på, ska väl träffa syrran med systerson också :) ska hämta lite saker med som smink, kappa osv (fan måste skriva upp annars glömmer jag haha)
Får se ifall jag äter där med, brukar ju alltid bli något gott så :)
Men nu ska jag börja fixa iordning mig och kolla på Våra Bästa År :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag måste oxå alltid skriva upp ;)



Sv: Jaa :)

2010-01-21 @ 12:53:50
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0