Godmorgon bitches

Fy fan vad skönt det var att få sova ut asså, inte för att jag sov så jävla länge men iallafall, det behövde jag verkligen :) Ett extra stort plus är ju att jag är ledig idag vilket innebär att jag ska vila upp mig för på onsdag börjar jag jobba igen till helgen .
Känner att jag är i ett stort behov av att duscha och speciellt tvätta mitt hår, då jag och älsklingen hade krig igår i duschen, han kletade in tvål i mitt hår (skulle inte tvätta håret så det var torrt och var uppsatt på huvudet) så då tog jag raklödder och sprutade på honom som han sedan kletade av på mig osv osv ... Haha men det var kul :)
Så nu är mitt hår lockigare än Guldlock typ så måste tvätta det så jag kan fixa till det :)

Men nu känner jag att magen kurrar så ska fixa iordning frukost :) finns ju  typ ingenting hemma så får se vad man hittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0