Framme!

Så nu är jag äntligen framme i Tumba, tog sin lilla tid men hinner läsa mycket , fick ju alla Twilight böcker av mormor i julklapp så ska läsa alla nu, är fortfarande på första men har snart läst ut den :) läser ju typ bara när jag åker typ till jobbet eller ja hit :P
Dock är det ingen hemma här, känns lite wierd, men tror papi kommer hem snart så :) vart lite purken då inte min lönespec hade kommit, vill ju veta hur mycket jag får denna månad, segt som fan att den kommer imorgon :/ men ännu segare att lönen inte kommer förens på måndag, buhu . Inte för att jag kommer ha tid för att spendera pengarna i helgen då jag ska jobba men iallafall :P
Men en positiv sak hände idag då jag sprang runt som en galning och letade efter min lilla spegel så hittade jag min kappa nedanför sängen i en låda vi har där så nu slipper jag undra vart den hade tagit vägen haha :)
Men det negetiva med det var att jag hade på mig den och jag frös ihjäl typ så kommer dö när jag ska åka hem sen igen ... Men men sådant man får ta haha .

Kommentarer
Postat av: ELIN SUNDGREN

följer dej gärna :)

lägger till dej nu!!

kram!

2010-01-21 @ 18:51:36
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0